Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΙΠΤΥΧΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 14 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΝΟΜΥΑΛΓΙΑ

Τα τελευταία 14 χρόνια της ζωής της η φωτογράφος Brooke Shaden πάσχει από ινομυαλγία. Πάνω από 5 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν πληγεί από αυτή την ασθένεια που προκαλεί χρόνιο μυϊκό πόνο, κόπωση, αϋπνία & πονοκεφάλους.



«Όταν ήμουν 13, άρχισα να έχω πόνους στο αριστερό γόνατο μου. Πήρα ένα στήριγμα για το γόνατο, αλλά σύντομα ο πόνος μετατοπίστηκε και στα δύο γόνατα», είπε. " Αυτή ήταν η πρώτη μου εμπειρία με αυτή την« αόρατη »διαταραχή, και διαγνώστηκα ένα χρόνο αργότερα. Εκδηλώνεται με πόνο στις αρθρώσεις, κόπωση, και η συνολική ευαισθησία. "

Για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για την ασθένεια η Μπρουκ δημιούργησε ένα όμορφο σύνολο εικόνων με ένα σμήνος απο μπλε πεταλούδες.
Τι σημαίνει κάθε εικόνα;
«Ήθελα να δείξω τα τρία διαφορετικά στάδια του πόνου, την αδυναμία, την αποδοχή και τη δύναμη που μπορεί να προέλθει από αυτό», μας λέει.
"Η εικόνα close-up δείχνει αδυναμία και ευπάθεια. Η εικόνα με τις πεταλούδες που βγαίνουν από το στήθος μου δείχνουν δύναμη. Η εικόνα των πεταλούδων που με κρατάνε, δείχνει αποδοχή. Οι πεταλούδες είναι ένα απίστευτο παγκόσμιο σύμβολο. Αντιπροσωπεύουν την αλλαγή, την ομορφιά και τη χάρη. "

"Πολλοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές εμπειρίες της διαταραχής. Αν μη τι άλλο, αυτό μου με έχει διδάξει η ασθένεια είναι ποτέ να κρίνουμε κάποιον, επειδή ποτέ δεν ξέρεις τον εσωτερικό του αγώνα.. "


Η Brooke θα συμμετάσχει στο επερχόμενο NYC Caterpillar Walk - ινομυαλγία Ενημέρωσης βοήθειας στην  Εκδήλωση στο Hudson River Walk στη Νέα Υόρκη στις 9 Μαΐου Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό σε Crowdwise.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου